top of page

שירי מוקרין - שיעמום

מה זה שעמום?

שעמום זה רגע (אולי כמה שעות) שאין מה לעשות ולא כיף. אבל מה זה כיף? כיף זה רגע(אולי כמה שעות)שיש מה לעשות. לי למשל בחוץ לארץ אף פעם לא משעמם. נהנית מכל רגע. אבל כרגע נחזור לעניין השעמום ומה עושים במצב זה.

מה אני עושה במצב שעמום?

אני (כמו כולם) מתרגזת והמוח שלי מתפוצץ (מזל שאני לא מוציאה את זה על אחרים) ולפעמים אני מוציאה קצת ואז כולם מתפוצצים אבל זה כמעט ולא קורה. ולפעמים אני עובדת על יצירה ומוצאת איך להעסיק את עצמי אבל גם זה כמעט ולא קורה. אבל לרוב אני או בטלוויזיה או משתעממת. אבל שאני בשעמום אמיתי אני לא עושה כלום ונותנת לשעמום לעשות את שלו עד שיקרה משהו כייף ומשמח. מה אתם מגיבים ועושים במצב

שעמום?


להוספת תגובה

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page