top of page

משעמם לי!!!

ביום שבת אני ולונה נפגשנו ולא היה לנו מה לעשות אז ישבנו וחשבנו מה אנחנו יכולות לעשות והשתעממנו.

מה זה שעמום?

הלכתי לשאול כמה אנשים וילדים

מה זה שעמום ? זה להיות בודד/ה,

זה שאין מה לעשות,

שעמום זה מן מצב שבו אתה לא מגלה עניין בשום דבר. ואתה לא פעיל. וזה מצב זמני,

שלא מעניין,

שעמום זה חוסר שקט וחוסר עשייה,

שאין משהו להתעסק בו,

שעמום זה רגע שאתה לבד עם העולם ואתה נכנס אל עצמך ולא יכול לצאת,

שמשעמם לך!!!

האם שעמום זאת בעיה?

לדעתי זאת לפעמים בעיה ולפעמים זאת לא בעיה או לפחות לפעמים חושבים שזו בעיה.

האם שעמום זו בעיה?

לפעמים ככה ולפעמים ככה,

האם לפעמים משעמם לך?

בדרך כלל לא משעמם לי כי תמיד יש המון דברים שאני רוצה לעשות ואין לי לזה מספיק זמן. לפעמים

אני אוהבת לשבת שעות בשמש כמו חתול לעצום עיניים ופשוט לא לעשות כלום. אני לא רואה אף פעם טלוויזיה ואין לי זמן לקרוא ספרים,


להוספת תגובה

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page